Reklam & Tanıtım Hizmetleri - Kalkınma Ofisi
15830
page,page-id-15830,page-child,parent-pageid-15825,page-template-default,ajax_updown,page_not_loaded,boxed,vertical_menu_enabled,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-8.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

Reklam & Tanıtım Hizmetleri

Reklam & Tanıtım

Günümüz ticaret hayatında şirketlerimizin  iktisadi değerinin büyük  bir kısmı ;  “maddi varlıklar“dan  “gayri maddi varlıklar“a dönmektedir.  Birleşme ve devralmaların artarak devam ettiği rekabet ortamında “gayri maddi varlıklar”  daha önemli ve özellikli bir hale gelmiştir.  Bilanço tutarlarında gözüken kaydi değerlerle  gerçekleşebilen devralmalarda değer biçilen bedellerin, şirketlerin “sınai mülkiyet hakları” ve “fikri mülkiyet hakları” için gerçekleştiği tespit edilmiştir. “Marka“,”,Patent“, “Endüstriyel Tasarım“,” Entegre Devre Topografyası“, “Sunumsal İnovasyon“, “Organizasyonel İnovasyon“, “Başarılı Teknoloji Yazılımları” vb.” Gayri Maddi Varlıklar  şirket değerlemeleri  açısından fevkalade önemli bir yer edinmiştir.

Serbest piyasa ekonomisinin temelini de rekabet özgürlüğü oluşturmaktadır. Serbest rekabetin en önemli araçlarından biri de reklamlardır. Reklam  tüketicileri ve pek çok üreticiyi mal ve hizmetler hakkında bilgilendirir, ikna eder, destekler ve hatırlatır. Dolayısıyla üretici veya satıcı, reklam aracılığı ile mallarını ve hizmetlerini tüketicilere tanıtarak, bu malların ve hizmetlerin onlar tarafından satın alınmasını sağlar.

Bir kitle iletişim biçimi olarak reklam, şirketlerin hedef kitleleriyle buluşmaları ve hedef tüketicilere kurumlarını ya da ürün, hizmetlerini tanıtmaları noktasında önemli bir unsur olarak karşımıza çıkmaktadır.

Reklamın iletişim boyutuna işaret eden bir tanımda, reklam “tüketicileri bir mal veya markanın varlığı konusunda uyarmak ve mala veya markaya, hizmet veya kuruluşa doğru eğilim yaratmak amacıyla göze veya kulağa hitap eden mesajların hazırlanması, bu mesajların yayılmasıdır.” şeklinde değerlendirilmiştir. Bu noktada Reklam & Tanıtım faaliyetlerinin “marka” olgusu ile ayrılmaz bir bütün olduğu hassasiyetiyle Reklam & Tanıtım hizmetlerini   faaliyet konuları arasına dahil etmiştir.

Kalkınma Ofisi, Kümeler  içerisinde yer alan çözüm ortakları ile beraber  işletmelerimizin ürettiği Marka & Patent & Endüstriyel Tasarım & Entegre Devre Topografyası & İnovasyon & Know How gibi değerlerin ticarileştirilmesi ve işletmelerimizin ürettiği mal ve hizmetlerin piyasa değerinin artırılması amacıyla Reklam & Tanıtım & Ticarileştirme faaliyetlerini sürdürmektedir.